TIJD VOOR ACCOUNTANTS
Als accountants- of administratiekantoor is het belangrijk dat jullie de zaken op orde hebben. Irrus.nl helpt je bij de inrichting van de digitale dossiers en optimaliseert de bedrijfsprocessen binnen jullie SharePoint omgeving. Wij maken tijd voor accountants.
Sharepoint DMS VOOR ACCOUNTANTS
Van het digitaal aanmaken en ondertekenen van documenten tot een planbord voor de jaarrekening- en verloningsdiensten. Met een branchespecifiek DMS systeem houd je aan het einde van de dag meer tijd over voor klanten én creëer je inzicht in essentiële processen.
DEZE BEDRIJVEN GEBRUIKEN IRRUS:
DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEEM (DMS) VOOR ACCOUNTANTS
De implementatie van een DMS systeem in SharePoint Online, inclusief koppeling met een CRM-systeem of projectadministratie, biedt accountants- of administratiekantoren verschillende voordelen:
Digitale dossiervorming
Met vaste (mappen)structuur per klant/project
Documentcreatie
Documenten kunnen makkelijk worden opgemaakt op basis van je eigen Office templates en met de gegevens uit je CRM; maak met 1 druk op de knop een opdrachtbevestiging jaarrekening of een cliëntacceptatieformulier
Teams integratie
Zoekfunctie en documentbibliotheken direct te gebruiken in Teams
Extern delen
Geef je klant inzage in het permanent dossier en laat stukken digitaal aanleveren
Digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen; start een ondertekenverzoek vanuit je digitaal klantdossier; ondertekende stukken worden automatisch opgeslagen na ondertekening
CRM integraties
Je klanten en projecten uit CRM vormen de basis voor de dossierstructuur in SharePoint
Snel zoeken & vinden
Uitgebreide zoekfunctie met filters op bijvoorbeeld boekjaar, verantwoordelijk accountant, etc.
E-mailarchivering
Sla inkomende e-mail vanuit Outlook op in het klantdossier
Automatische workflows
Automatiseer repeterende taken en hou meer tijd over voor je klant met custo workflows en ‘low-code apps’
TIJD VOOR INTEGRATIE
Integreer de favoriete tools en CRM-systemen van jouw accountantskantoor met SharePoint. Schakel met één klik tussen klantdossiers vanuit CRM, Office, Teams en Outlook. Bekijk onze koppelingen voor accountants- en administratiekantoren via onderstaande button.
TIJD VOOR EFFICIËNTIE
Switchen naar nieuwe technologie en software? Nee hoor. Blijf werken in je favoriete Office applicaties en ervaar wat efficiëntie kan doen. Verminderde kans op fouten, het eenvoudig opslaan en toevoegen van bijlagen in klantdossiers en uniformiteit in communicatie.
TIJD VOOR VEILIGHEID
Online de zaken op orde hebben is cruciaal voor een groeiend accountantskantoor. Beveilig digitale klantdossiers door autorisatierollen toe te wijzen, log veilig in met MFA en waarborg het informatiebeleid door deze te implementeren in het DMS.